Finally Updated!

Hello fella, how are you? harap-harap awak semua sihat :D ha, dah lama tak updated Blog kan kan? anda rendu saya kan? Atoto, sho sheawet haha baik ayat nak syok sendiri je. Awak nampak tak "headline: kitew tu? nampak kan kan? hahaha :p baik-baik saya nak cerita ni tadi saya bukak Myspace wahh wahh dah berdebu Accunt Myspace saya tu. Semua benda private dah tak private semua dah jadi tatapan umum aku letak ex-boyfriend dekat Top Friend kalau dia nampak malu sungguh kawe hahaha nak je debik si Tom Tom Bak ni. hekkk. Saya pun rajin sungguh updated dan updated lepas tu wewit jadi bling-bling Myspace saya tu. Comel lewteww haha. Dah cover habis semuanya (y) Yang paling best Usha, people yang online, sungguh kasihan bangkrup lah lepas ni Tom. Grrrr. Dah dah saya nak merepek je ni haha Kboiii :D

Cer usha cer usha ramaikan "ONLINE"? Hahaha

Selepas dinaiktarafkan :D Wewit

Gambar belah atas :D

Gambar belah bawah wah wahh BF saya :3