Everyone Connet.net



 EVERYONE CONNET.NET
Heyya,lame dah tak merepek dalam blog nie kan. haha busy arh weyhh, dlm banyak banyak hari terasa hari nie aku nak merepek weyhh, hee nak cite masa aku hangout dgn kawan kawan ke everyone connect.net *muka bangga :D sumpahh rindu time neyhh ;)

nie lah free gift kitorang dapat tapi t-shirt tu aku antara yg bertuah yg dpt
sorry isyah , ratna , susie ,ain , haha korangg taa dpat t-shirt *muka bangga :D
tengok nie weyhh bergaya jea aku dengan t-shirt nie haha mase
kat sana tanpa aku sedari t-shirt nie aleh - aleh berada dlm pangkuan aku , haha
mase tuhh blur jea muka aku mungkin berkat doa aku dpt shirt nie *muka gumbiraa
ouhh sam , ahahabetapa kacak dan ranchak nyaa kamu ahaha , sumpah sam baek sygg sam
sakai jer dia, macam tak mandi, ke memang tak mandi haa ? agak agak tabiat dia suka kibas kibas rambut, yelah masa hari tu dia kusyuk membelai rambutnya yang azalinya kerintingg, haha.


- Tamat -